Sommerskolen 2024

Barn utendørs

Årets kurstilbud
I år tilbyr Sommerskolen totalt 78 spennende kurs på 57 kurssteder spredt ut over hele byen. Kursene er i uke 26, 27 og 32, og enkelte i uke 33 for de eldste elevene. Man kan søke kursplass hos oss fra mandag 11.mars til torsdag 21.mars kl. 16.00 ved å logge på nettsiden vår.
Kurstilbudet publiseres på www.sommerskolenoslo.no

Elevene får i tillegg brosjyre delt ut på skolen.

Elevene på 7.trinn, som har behov for det, vil få mulighet til å hente ut gratis ukekort på Ruter slik at ransport til og fra kursstedet blir gratis for alle elever.

Viktige datoer
- 11.mars-21.mars: Åpent for søking av kursplass
- 8.april: Svar om kursplass
Vi trekker lodd om hvem som får kursplass. Du får svar om plass i løpet av mandag 8.april. Du vil få en e-post og SMS fra oss når svaret er klart.
9.april kl. 09.00: Ledige kursplasser
Fra tirsdag 9.april 09.00 kan du melde deg på ledige kursplasser og sette deg på venteliste. Her er det førstemann til mølla. Du kan kun ha en kursplass eller en plass på venteliste per uke.
7.juni/1.juli kl. 16.00: Påmeldingen stenger
Påmeldingen til kurs i uke 26 og 27 stenger fredag 7.juni kl. 16.00. Påmeldingen til kurs i uke 32 og 33 stenger mandag 1.juli kl. 16.00.
- Uke 26, 27, 32 og 33 Gjennomføringsuker 2024

Tilrettelegging
Hvis en elev har behov for ekstra tilrettelegging, så kryss av for dette når det søkes om kursplass. Mer informasjon om hva slags tilrettelegging vi kan tilby er publisert på nettsiden vår. Hvis man er usikker på om eleven har behov for tilrettelegging, så kontakt oss før det søkes om kursplass.

Mvh Sommerskolen