Oppstart av helårstilbud og ny periode på AKS!

AKS-figurer-i-skogen-rosa

Helårstilbud
Fra uke 41 er det oppstart av helårstilbudene våre. Dette er et påmeldingstilbud som går gjennom hele året, uavhengig av aktivitetsperioder. Helårstilbudene gjelder for alle trinn, med ulike tider og dager per trinn.

Vi er stolte av å kunne presentere våre flotte helårstilbud:

• Fotballskole
  • Hip Hop-Akademiet
  • Sangkor

Program og mer informasjon om våre helårstilbud finner dere her.

Periode 2: Uke 41-51
Denne perioden er fra uke 41-51, og er en aktivitetsperiode. Det tilbys et bredt utvalg av ulike aktiviteter innenfor temaområdene i Rammeplanen på de forskjellige basene. Barna velger hvilke aktiviteter de vil på, fra dag til dag. Ukeplan og aktivitetskatalog finner dere på de ulike basene:

1. trinnsbasen
2. trinnsbasen
3. trinnsbasen
4. trinnsbasen

Sosialt mål
Det sosiale målet for denne perioden er: "Vi viser hverandre oppmerksomhet". Dette sosiale målet er i tråd med temaet for verdensdagen for psykisk helse, livet under og etter pandemi – vær oppmerksom, vær til stede, følg opp!