Velkommen til første skoledag 19. august

Elever i skolegården

Noen elever starter opp nye i år, og noen kommer tilbake etter en lang skoleferie. Noen gleder seg, og noen lurer kanskje litt på hvordan det blir?

Vi sendte en flott gjeng videre til ungdomsskolen i juni - og takker for følget med dem, og nå starter det en like fin gjeng i 1. klasse som vi gleder oss til å bli kjent med.

Vi har forberedt oss godt, og det kommer til å bli både morsomt og arbeidsomt for oss alle, masse å lære for store og små. Vi skal utvikle oss både sosialt og faglig, og fylle skolen både høyt og lavt, inne og ute, i alle rom og alle etasjer.

Under finner dere litt praktisk informasjon om første skoledag og ringetider det kommende skoleåret. Første skoledag og første skoleuke får dere mye mer informasjon, fra både lærerne og fra AKS.

Første skoledag
Første skoledag er mandag 19. august. MorgenAKS har åpent for elever på 2. - 4. trinn fra 07:30 - 09:00.

MorgenAKS er ikke åpent for 1. trinn første skoledag. Da vil vi at elever og foreldre kommer sammen på skolen litt før klokken 10:00.

2.-7. trinn starter kl. 09:00 - oppmøte på fotballbanen
1. trinn starter kl. 10:00 - oppmøte på fotballbanen

1. trinn slutter kl.13:30 - og da er AKS er åpent
2. og 4. trinn slutter kl. 13:30 - AKS er åpent
5. trinn slutter 14.15 – AKS er åpent
6. - 7. trinn slutter 14:15

Ringetidene resten av året
Fra andre skoledag ringer det inn til første time kl. 08:30 for alle elever. Dagen slutter litt forskjellig for de ulike trinnene. Dere får detaljene av lærer.

AKS er åpent til 16:30 mandag - fredag.

Vi sees mandag 19. august!