3. trinnsbasen

Klatreveggen

Barna på 3. trinn holder til i E-bygget i 1. etasje. Vi har ellers sambruk av alle rom med skolen.
Baseleder for 3. trinnsbasen: Isabella Pucci Hyggen
Basetelefon for 3. trinn: 974 27 369

Beskjeder

Beskjeder fra hjemmet til AKS skal alltid gis skriftlig per. IST Home, SMS eller e-post av barnets foresatte (senest kl. 12 samme dag). Dette gjelder for eksempel når barnet skal bli med noen hjem, blir hentet av andre enn normalt (bursdager, vennegrupper o.l) eller blir borte for en lengre periode. Barn uten skriftlige beskjeder vil ikke bli sendt av gårde.

Faste avtaler
Dette gjelder for eksempel faste gå-rutiner legges inn på IST Daglig dialog.

Enkeltbeskjeder
Dette gjelder for eksempel om barnet skal være med noen hjem, eller hentes av andre som ikke står i fast avtale.
Disse beskjedene skal sendes til basetelefonen.

Vi gjør oppmerksom på at beskjeder for samme dag må sendes på SMS før kl. 12:00.
Hvis dere må gi beskjeder etter kl. 12 skal dere ringe/sende mail til AKS leder eller ringe administrasjonen (se telefonnummer og mail på skolens hjemmeside).

Periodeplan 3. trinn - vår 2024